I want your soul

Faaan va tidigt jag är uppe, de är nog rekord. På en lördag alltså. Jaja, antar att det är bra att inte sova bort hela dagen, plus att vi endå bestämt att vi skulle gå upp tidigt, för jag ska klippa mig osv. De är fint väder ute idag också, livet leker liksom. Idag ska jag klippa mig först, sen ska vi nog hitta på något. Och senare ska vi träffa robin, de va fan evigheter sen vi träffade någon av dom. Känns rätt sjukt, rätt sorligt. Skoja, hiehehie. Men hur som havet, de här ska bli en bra dag, förutom att jag ska klippa mig. Jag har sån jävla ångest eftersom att jag precis börjat få längre hår, men då ska jag såklart klippa bort de för det är så jävla slitet. Jaja, får se de positiva i de hela. De blir nytt och fräscht och de växer ut snabbare. Kände att jag var väldigt positiv idag, men de är bara för de är helg, ingen skola. Wåppa. Jaja, nu ska jag upp och göra värsta frukosten. Sen ska jag ringa och väcka min man, de brukar va tvärt om liksom hihihi♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0