I wanna know how love feels

Haaaallåååå där! Denna dag har sugit mer än vad ord kan beskriva, men det är ju ingen nyhet. Torsdagar suger alltid häst kuk så ni borde väl vara vana med mina bög texter om torsdagar. Hur som helst, Agnes har ju redan berättat om våran dag idag tillsammans så jag kan ju berätta om hur den var för mig. Jag har gått runt hungrig hela dagen, inget mättade mig och jag menar det. Inget. Har dessutom haft extremt ont i magen och huvudet. Nu är jag hemma iallafall och har precis ätit, mat det gör seriöst min dag! eftersom mamma inte är hemma ikväll så blev det chicken nuggets och pommes med beasås hur gott lät inte det liksom? fetto mat på högnivå är mer än kärlek! Nu ska jag tvinga mig själv att plugga so, låter ju också sådär oerhört kul. Skämt åt sido, nu gör vi såhär. Jag slutar skriva och fokuserar på pluggandet så hörs vi sen. Låter det bra? Toppen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0