helt galen i dig

Tjoo guys. Livet leker vettni. Utan skolan hade mitt liv fan varit helt perfekt. Men ja, den finns ju där och förstör typ allt. Ens frihet, ens livsglädje osv. Men de är bara att kriga på. Fast jag har dock inte ork, så jag det har inte blivit något pluggande för mig idag. Känns som om de är ett måste, med tanke på att jag gjort 2 frågor på kina pappret och ingen på japan, och de ska vara inlämnat och renskrivet på fredag. Men helt seriöst. So och matte, vi kommer inte överens helt enkelt, har aldrig gjort och kommer förmodligen aldrig att göra. Men aja, hur som havet. Skoldagen var faktiskt helt okej för att vara en måndag. Det enda som sög var att jag fick världens huvudvärk efter maten, och var godissugen hela jävla dagen. Fast de är ju liksom standard. Men efter skolan åkte jag och söderberg och köpte godis, de gjorde min dag. Sen drog jag hem och åt, sen till mamma och hämtade alla mina saker. Sen vidare till majlis. Vi hade mysigt. Kollade på baksmällan, duschade (tillsammans) och snackade. Senare kom felicia, men då skulle jag hem. Så ja, jag är hemma nu. Ska fixa lite tills imorgon, eftersom jag skall upp tidigt och gå till majlis, eftersom vi är grannar så ska jag äta frukost med dom. Huuuuuuur mys? Fett mys. Så ja, nu borde jag komma i säng vettni. Fast vet att de inte kommer bli så men jaja. Laaatero♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0