hejhejhejhejhejhej, jag vill dö.

Är hemma nu, tro mig dom där 3 kg ökade till 15 kg. Tjockisar. Jajaj vi åt som fan när vi kom hem till Agnes men det behövde vi nog båda. Det blev nämligen strömming till maten idag, haha skolan kan ju kyssa mitt arsle att jag tänkte äta den där skithögen. Fick skjuts hem, vilket var skönt. Har pluggat 4 so frågor också, så är klar med klimatet iallafall, nu flyter det på framåt vettni. Fast nej. Dessutom är jag så trött just nu att jag skulle kuna somna sittandes, men min buss till stallet går om en timme, så nu ska jag ner och slänga i mig maten och sedan sova en halvtimme eller något, låter förbannat skönt. Nu kör vi på det. Hej då ♥
shit vad jag saknar det här.. Hoppas på att få åka i år igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0