hata söndagar

Dålig uppdatering i helgen, jag vet. Men kan berätta lite. I fredags va vi alla hos malou, de kom rätt många och de va fett lyckat. Men jag somnade typ 5 på morgonen alltså, så var rätt död hela lördagen. Jag, malou och felicia pallrade oss till donken och köpte frukost. Värsta menyerna men fan va värt säger jag bara. Sen va vi bara hos malou hela dagen och kollade film och sov. Åt gjorde vi också, väldigt mycket. Sen fick vi sällis av rebeca, ellet och kling. Sen drog jag och kling hem till mig och åt, sen tillbaks till malou. Vi köpte gottgottis till kvällen och kollade på filmer. De va mysigt, eftersom alla var rätt döda. Hur som havet, vi kom hem typ runt 12 och somnade typ halv 2. Idag äre söndag och jag orkar ej. Måste egentligen plugga så jävla mycket, men orkar inte. Vi ska typ fika idag, hoppas jag på♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0