Här finns laddade pistoler

Hallåååååå där snygging, kul att du lust att läsa våran blogg om hur dep mode livet är igen. För det är vad våran blogg går ut på nu för tiden. Depmode och mat, vår älskade, underbara, kärleksfulla, goda mat! vad skulle vi göra utan den?! gå under. Hur som helst, ni vet känslan när man inte orkar plugga men man mååååste verkligen göra det. Man måste bara få igång sig själv för när man väl börjar så flyter det på framåt. Den känslan har jag nu, jag måste övertyga mig själv om att det är förjävla kul att sitta och skriva rent en svenska text på spanska, lockar det dig ring då 0762osvosv så kan du gärna få göra det här åt mig. Okej helt seriöst så måste jag plugga nu, hör av mig när spanskan är klar för då kan jag ge mig själv en guldstjärna! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0