Har du tänkt på din egen begravning

Nu har jag pluggat lite So. Åtminstånde blivit klar med en till fråga och det är ju alltid något. Har några frågor som jag ska ta upp med min lärare i morgon. Har fått otroligt ont i ryggen nu efter att ha suttit bänkad i min stol i typ 2 timmar och lutat mig framåt för att skriva. Dessutom har vi ingen glass hemma och detta får mig att vilja lägga mig ner och dö. Ska gå ner och kolla om det finns något annat som kan lindra mitt söt sug, lär väl bli en skabbig frukt. Med andra ord, hata livet. Nej nu ska jag stänga av datan och kolla tv och gnaga på ett äpple eller något annat o tycka synd om mig själv. I morgon är det fredag så då kanske humöret är på topp så vi tar nya tag i morgon. Laterooooo! ♥
385441_311908588825482_100000190296982_1462524_1262992087_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0