gonatt

Gokväll på er!
Höstlovet är slut nu om någon timme, känns förjävligt eller vad säger ni sveriges befolkning?! hur som helst, jusst nu sitter jag och kollar på beck med en chips skål breved mig. Hahaha var nyss och vägde mig också, det var en.... upplevelse. Vågen gick tyvärr sönder men såg att det kom över 200 kg gränsen iallafall. Funtar på att gå och lägga mig nu, lär behöva det. Ah jusste jag och agnes diskuterade en sak idag, hur fan ska vi två överleva nu i skolan? vi är ju liksom vana med att äta 18 mål på en dag typ och nu ska vi bara klara oss på frukost (vilket mna knappt äter så tidigt) och sen lunch... Som man knappt kan kalla lunch. Helt seriöst, jag kommer gå under. Jajajaj nu ska jag sova för nu blev det reklam på beck ♥

Kommentarer
Postat av: gabriella

Va kul att ha en blogg tsm! Jag mår oxå bra!

2011-11-06 @ 22:05:28
URL: http://hejgabbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0