godmorgon


Den här dagen skulle jag kunna mörda vill jag bara påpeka. Back to depp mode. Fml.Tpl.Ftp.Cutcutcut. Rip.Rest in peace. Aah men ni vet alla fina talesätt jag och Agnes kan säga, helt seriöst så orkar jag inte. Men dagen har EN positiv sak, jag har hemkunskap som första lektion nu eftersom jag inte har svenska just idag. På hemkunskapen ska jag laga lasange tror jag och hur bra är inte det? Då kan jag äta mig mätt på det för sen är det skollunch och hur god är den liksom? nej den är inte god alls. Hur som helst, jag ska vara i skolan klockan 9 för att jag ska göra en spanska sak, erkänn att ni är stolta över mig. Tack det värmer! Men nu ska jag faktiskt fixa mig, vi hörs senare kanske i skolan eller hemma ♥


Kommentarer
Postat av: ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting

- bara bra, själv? :)

2011-11-07 @ 08:49:41
URL: http://elinfelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0