Fuck you hoe, I dont want you back

Hej finisar, ja. Vi suger på att uppdatera nu, känns ju som om de borde va bättre på lovet? Men nej, vi har fullt upp helt enkelt. Jaja, igår var mysigt. Vi avslutade ju kvällen med mean girls och godis hos robin, de va faktiskt en bra kväll. Vi kom hem vid typ 12 och somnade typ 1 kanske. Men vår natt var så jävla konstig, jag typ halvsov hela tiden sen drömde jag en jätte konstig dröm om en person, och sen när jag vakna trodde jag de va han som låg där, och då blev jag typ rädd och la mig intryckt mot väggen, alltså orkar ej med mig själv ibland. Men jaja, va vaken vid typ 5 också, de va sjukt konstigt iallafall. Idag vaknade vi tidigt, fixade oss osv. Sen drog vi till huddinge och köpte godis, så jävla standard. Sen tog vi bussen till robinen, där lukas och kevin låg och sov haha. Men vi va där idag och kollade californiacation(?) och typ dog lite. Också standard. De är så våra dagar ser ut för de mesta. Men jaja, åkte hem sen och nu har jag haft en spakväll för mig själv. Sitter och målar naglarna nu, älskar såna kvällar. Imorgon ska jag förmodligen sova hos min man, och på dagen vet jag ej vad vi ska göra. Säkert som vanligt. Jaja, nu ska jag vänta på Desperate Houswives och hämta multivitaminjuice. Känns som en rätt bra tisdagskväll faktiskt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0