Framtidsplaner

Hej hörrni, tänkte att ni kanske ville veta detta. När jag pluggat klart gymnasiumet och sådär så ska jag flytta utomlands i ett år eller något, ni vet upptäcka världen och så. Efter det ska jag fullfölja min utbildning och förmodligen plugga till något som man tjänar otroligt bra på. Det är något jag alltid velat, mina mål i mitt liv är pengar. Om folk frågar mig:
- vad vill du bli när du blir stor?
- mitt svar är rik..
Rik är iof inte allt här i världen, men pengar är lycka. Jag vill kunna bygga mig det perfekta huset och ha en fin man och sen ska jag gärna ha ett sommarställe i Maldiverna, det hade varit förbannat jävla nice. Mitt hus ska vara stort och bara mitt rum ska vara lika stort som ett vardagsrum är ungefär. Jag ska kunna inreda det själv på ett sånt snyggt sätt och jag ska ha pool, bubbelpool och massa andra härliga saker. Jag ska nog max ha 2 barn om jag ens vill ha det då, men jag ska kunna ge dom det dom behöver, skiter it om dom blir bortskämda men dom ska leva ett bra liv helt änkelt. Jag ska ha råd att bygga värsta fina huset till mina föräldrar också och jag ska dessutom ha städhjälp och andra saker. Som ni ser själva så är det här för det mesta bara drömmar, och allt detta kommer förmodligen inte hända, men en sak jag vet är att jag ska ha miljoner i fickan och helt enkelt leva livet ut till max.
Kolla in Maldiverna liksom, hur kan detta inte vara kärlek <3333


Detta hus är inte ens i närheten av vad jag vill äga.


Kommentarer
Postat av: Efterbliven person

dina framtids planer låter fantastiska och all lycka till dig älskling!<3

2011-11-25 @ 09:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0