fightfightfight

Tjo hörrni, har kommit hem nu och det här var nog den längsta fredag jag någonsin haft. Fyyfan vad allt gått så otroligt långsamt. Min biologi lärare var snäll och lät mig sluta lite tidigare så jag kunde hinna med min buss hem så en fin guldstjärna ger jag därför till henne. Vad har hänt idag då? nej ingenting typ förrutom att två killar i skolan började bråka i matsalen av någon konstig anledning. Så hela skolan fick ju reda på det eftersom att i källbrink sprids ju ryktena snabbare än vad man kan blinka. Sjukt men sant. Alla lärare la sig i och det blev ju kaos haha. Dom är väl inte vana vid att det händer såna här tokigheter i deras fantastiska skola. Aja, har precis duchat och nu ska jag fixa något att äta och sen kolla på tv eller nåt innan jag ska fixa mig på nytt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0