facebook <3333333333

(fråga mig inte över rubriken)
Tjaba, dagen idag har väl gått ut på att äta som alla andra dagar på detta lov. Varför är jag och Agnes så tjocka, varför?! tro inte att jag vill att ni ska kommentera "nej ni är inte tjocka och lalala" nu för det vill jag verkligen inte. Hur som helst back to story. Vi mötte upp Robin men vi åt inte, vi köpte en varsin glass och en godispåse och satte oss i scenen i sjödalsparken och typ snacka o så. chill, sen vid typ kvart i 2 skulle han dra, filuren skulle på träning. Då träffade vi Felicia och gick tillbaka till våran fina scen men innan det köpte vi med oss donken hahah. Sen kom skåningarna och Sam. Sen gick jag och agnes till kicks o köpte lösnaglar till mig och sen drog vi hem till mig. Nu har vi var här i typ någon timme och har börjat fixa oss på nytt nu. Ikväll blire väl att träffa Robin igen eller nej inget är bestämt för man vet fan aldrig med den där människan. oh suck. Jaja vi hittar nog på något. Men nu ska jag gå till min fiende, garderoben då alltså. Den som aldrig har lust att sammarbeta med mig. Men nu ska jag gå och slå sönder den, hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0