datasalen

Tjaa hörrni, längesen nu. Jag sitter i datasalen nu med min mongolid klass, vi har engelska och det suger. Vi ska göra någon debatt om nått ämne och prata muntligt inför klassen. Känns förjävligt, punkt på det liksom. Efter skolan drar jag hem med frugan min till henne och pluggar, men vi kan ju räkna med att gå upp minst 3 kg också så. Nu måste jag jobba, skriver mer när jag är hemma. Idag blire nog pannkaka till middag för sen rullar jag ju iväg till stallet som vanligt. Jajaj hörs by the way, min korkade vän flizziii_96 hälsar hej!♥
 
HEEEJ FLIZZIIII!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ligger det i Stockholm`??:. ja det finns full med nagelsalonger där..

2011-11-15 @ 15:17:47
URL: http://allansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0