hiss och diss


Tankafetast: hur nice är det inte att kunna ladda ner vilken film man vill typ? ;)
donken: världens bästa donken får man inte glömma ju! vad vore vi utan den? (smala) Good shit!
  Killar: seriöst, utan killar blir man fan tokig. Att bara vara med tjejer under hela sitt liv skulle göra en psysisksjuk, vill ni veta varför gott folk? för tjejer är så falska (inte alla) men majoriten av alla tjejer är det
Jimmy choo parfymen: jag dör lite innombords när jag känner lukten! iiiiih!


när man: bestämmt något och sedan skiter en person i det.
vinter: Ni som känner mig vet att jag hatar vinter, hatar nästan allt med det. Det får gärna vara snö men inte för mycket och det ska inte blåsa eller vara jävla snöstorm, för då kan alla i min omgivning börja gräva sin egen grav för jag dödar alla i min närhet. Skoja lite där, men när det snöar så kan det förstöra hela min dag.
P-gubben: det är fan världens fulaste smylis, jag skriver själv ibland, men varje gång jag skriver den sitter jag och funderar på om det inte finns någon annan som man kan skriva i stället för den. Den ser dryg och cp ut. Något jag verkligen dissar totalt.
2012: Japp ni såg rätt, jag dissar det kommande året, sista året vi har kvar att leva. Känns förjävligt. Vi kommer att dö en mycket plågsam död, jävla mayabögfolk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0