tvungen att skriva av mig

Jag är trött på allt, jag menar det verkligen. Allt. Jag är trött på att vakna upp på morgonen och se att det är dåligt väder, mulet och kallt. Känna att jag ska gå till skolan. Jag är trött på att vakna upp på helgen och känna, att den här dagen blir som alla andra. Trött på att titta mig i spegeln och se gamla tråkiga jag i den, inte se någon skillnad. Jag vill göra en förendring, färga håret, men ändå inte. En sak jag är trött på är källbrink! jag vill här ifrån, nu på en gång. Trött på alla meningslösa babbel som egentilgen inte handlar om någonting. Alla lärare som säger att det går jätte bra men i slutändan har det gått skit. Trött på alla lärare som tror att sitt ämne är viktigast på jorden. Jag hatar källbrink, jag menar det verkligen. Vill börja om ett nytt liv, med massor av nya människor. Jag är trött på att vara singel, vill ha någon att komma till när man inte orkar med allt sånt här. Trött på att hela tiden gå hem och känna en agresivitet som man inte vet vart den kommer ifrån. Trött på att gå till bussen och se samla gamla ansikten och halka på vägen dit för att någon inte sandat gatan. GÖR ERT JOBB CP! Trött på mina kläder, vill känna mig fin, fresh och glad. Jag vill ha ett nytt liv, ett helt nytt liv. Ett liv som jag byggt upp, alldeles själv! jag vill tjäna pengar, åka utomlans, flytta, skaffa nya vänner, få en kille. Jag vill känna mig lycklig! vara glad och veta att morgon dagen inte är den samma som dagen innan. Jag vill känna att just jag har en mening med livet. Jag vill hjälpa folk, få dom må bra och klara sig. ÅÅÅH! jag vill bo i miami, i en stor villa nära stranden med en stor pool vid trädgården! Jag är så trött, trött på allting. Vill kunna beskriva mig själv som glad och positiv ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Då är vi 2 mathilda, huddinge är en jävla incest by. Jag vill typ supa bort framtiden, så jävla enkelt.



Nej men mathilda, jag känner precis som dig! Lets get rika och unga och dumma! <3

2011-12-13 @ 20:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0