trorlrlrrlfsdg

Hej hopp gummisnopp. Idag är jag på bra humör, hur känns det att läsa? rätt ovanligt om ni frågar mig. Sitter i sängen och har precis pluggat lite so, histora. Är äntligen på fråga 6 fast har endast gjort typ 5 av dom. Det är 12 frågor, hur har jag tänkt att jag ska hinna lämna in det på lördag? aja det är ett problem som jag inte orkar ta itu med ikväll.. Jag är förbannat hungrig vill jag bara påpeka lite fint sådär va, så ska gå ner och ta något att äta. Var på öppet hus på sjödal idag, fyfan vilken ful skola vill jag påpeka också.. Det var som att komma till källbrink 2, nej usch, östra får det bli och om jag inte kommer in på östra så hoppar jag? ok. deal? fine. Nu dör jag lite här så ska ner och ta mammas bullar och tjocka framför vampire, puss hej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0