tjosan i trosan

HEJ.
Igår var jag hemma hos Lina med några. Lina bor ju nära min pappa så jag drog hem till honom sen. Vad gjorde vi då? var ute och pratade och lite sånt. Hur som helst, idag ska jag till skärholmen med nea, hon vill shoppa något. Jag vill shoppa mc'donalds men har jag pengar till det? nej det var ju jävligt synd för mig. Gud är inte på min sida längre... LOVE LIFE! är ovanligt hungrig nu på morgonen så ska väl äta mig fet nu i stället, rätt nice.. Näe hörrni.. Julafton i morgon då? inte ett dugg taggad faktiskt. Knappt snöfan ute, eller det ska tydligen smälta bort idag. Det kunde inte haft lite mindre tajming? oh herre. Misa sitter och tittar ut som ett fån och tror hon kan fånga fåglarna genom rutan. Blåsta katt. Nejrå lite smått gullig är hon måste jag påpeka. OKEJ skriv ner det där. Jag sitter och pratar om min katt, kul att läsa visst? Jaja om några minuter är jag forever alone hemma. Då ska jag fira det, med en stor frukost! weeehoooo ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0