Snart julafton

Hej finisar, snart är det jul då! bara typ 40 minuter kvar sen är den över 12. Alltså den 24 december. IIIE! drev.. Inte alls taggad, känns som det inte alls är jul om 39 min. hohoohohoo låter tomten. Har mött på agnes ikväll och ellet o majlis. Vad gjorde vi?! ingenting, satt och frös sönder lagom till jul och så. Bra att det är snö ute så man kan ha snöbollskrig, det är nice. Hoppas ni förstog ironin.. Inte en jävla snöpöl finns kvar typ. YES. Granen är klädd och livet leker, jag fryser och är trött. Fet mensvärk har jag också, känns bra förstår ni. Julklapparna ligger under granen så svar ja. Jag har vart och kännt igenom alla mina paket, och vet ni!? jag kan inte räkna ut alls vad det är.. rätt hemskt. Min säng låg också under granen så passade på att dö lite i den. hohohoho! där kom ironin igen. Jajajaj nu ska jag slänga in mig i duchen och värma fossingarna. Vi hörs säkert sen innan jag sover för ska glo film! weeho! ♥

det här är då fina huddinge på julen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0