ROLIG NATT!!

Först och främst vill jag säga att jag är på bra humör och på dåligt.. Jag är väldigt trött eftersom jag knappt sovit något, ni vill veta min historia den är nice! Min granne hos mamma lever i typ en skog och vi har under flera år stått och haft massa bråk om två träd som lutar sig som fan mot mitt och neas hus.. hemskt! för när det var en storm innan den här så knäcktes ett av dom träden och lutade sig ännu mer. Så jag vaknade klockan 2 inatt och hade sovit i typ 1 timme, gick upp och kollade på granen som lutar sig över vårt hus, den gungade sönder.. Tro mig där ville jag dö, as rädd blev också mamma. Jag gick ner runt 4 och la mig på soffan o så där, och har inte sovit NÅGONTING tro mig. Men när jag skulle äta frukost nu i morse så kollade jag ut! ett av alla deras träd (som dock inte lutar mot vårat håll, tyvärr) men hur som. Ett av deras träd har ramlat över deras två bilar så dom gick sönder. IN YOUR FACE MUTHER FUCKER!!! CARMA IS A BITCH I HOPE IT SLAP YOU BEFORE I DO. JÄLVA NOLLOOOOORRRR!!! FATTAR NI ATT JAG HURRADE SÖNDER IDAG NÄR JAG SÅG DET!!! ÅÅÅÅH DET GJORDE MIN DAG, HOPPAS DOM HUGGER NER SINA FULA JÄVLA ÄCKELTRÄD NU OCH BLIR FATTIGA FÖR DOM MÅSTE BETALA BILARNA!!!!!!! ååååååååååååååååååååååååååh :D :D :D :D :D :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0