otroligt rolig kväll tjejer!

Gokväll snyggingar. Kvällen spenderades med några tjejer at becksons house.. Vi spelade kort och dog, ungefär som vanligt.. Är det nu man ska langa in den där "standard" kanske? Tillslut efter kanske 5 omgångar sa alla ifrån, vi ville ikke spela mer. Spelet avslutades med att jag var president i "neger o president" (en kortlek) Jag är bäst. Sen satte vi oss o lyssna på musik o jag flummade lite, hiheieoehoioe. I morron är det Nyår. Okej stryk det där, orkar inte prata om det. Jag gick hem någon gång runt halv 10 kanske? och påvägen träffade jag Linus och Jocke så joinade dom i 40 min kanske, sen tog jag bussen hem och nu är jag hemma. Jaha vad ska man säga? ingen märkvärdig kväll, också rätt standard. Hörrni tjejer vi måste på riktigt sluta ha såna här meningslösa kvällar.. Dom tar kol på oss, åtminstonde mig. 2012 kan inte gå ut på att vi spelar kort och tänker på cheddar popcorn, nej för då byter jag stad. Nu ska det bli förendringar här vettni. Jag sitter här i min ensamhet, utan aggistar! namnet passar bra, hon är min stjärna. Puss snuttan. Jag dricker en cola så helt ensam är jag ju inte hiheheihieh. Cola <333 behöver man säga mer? nej nu är detta inlägg förbannat onödigt, jag signar ut nu. Slut ♥
 
LIFE IS GOOD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0