MYYYS

Hej finisar, det var ett tag sen. Igår var jag på julmarknad med klassen, vi åt på ett kebabställe och det var sååå värt pengarna. Dö hungrig var jag. Standard.. men iallafall. Vi fick gratis polkagris tack vare fejjan, men det är ju slut nu så har inget att gotta mig med nu. Inatt sov jag och angi hos min pappa, det var rätt mysigt att vara där, julpyntat och gran fanns där. Till och med lite klappisar till mig. LOVE! Hur som helst, jag och agnes tog liiiite sovmorgon, vi hade klassråd och det kändes väldigt onödigt. Då kom vi till so:n i stället. Hur som helst, dagen har vart fett onödig, vi har inte gjort något nödvändigt på lektionerna. Fattar inte ens varför man måste komma över huvudtaget. Nu är jag hemma hos mamma igen, ska till stallet idag ju. Ska bli riktigt mysigt, vi ska rida till julmusik och jag ska bara ta det lugnt och älska livet! Nu måste jag ner och äta något, håller på att dö lite i sängen här. Ska fira sen varför en film eftersom att det här var sista skoldagen i skolan eftersom i morron blire jullov!!!!! åååååhhh gaaaaaaah... behövligt!!!! ♥

myyyyyssssssss outfit!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0