mysig fredag

Tjaba coolingar, jag sitter hemma hos Flizziii med frugan emsi och malcom. Hur nice? Vi har lagat fläskfilé med bea och kulpotatis, vuxen poäng.. Check. Vi har sätt en skräckfilm men den sög häst. Jag menar det verkligen, aldrig sätt en dåligare film. Till och med "flickan vid vägens slut" var bättre och den filmen suger verkligen. Nu ska jag felicia och agnes dra ner till hemköp och köpa mjölk för sen ska vi göra en överaskning, weeho. Okej då det är en överaskning för majlis. Det blir pannacotta, (stavning) jajajaj... nu ska jag dra hare bra, puss hej. Juste inatt ska jag sitta och gaya vampire diaries medans frugan snarkar sönder mitt rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0