mistletoe

God jul på er alla. Sista julen vi firar i våra liv för den 22 december 2012 dör vi dårå.. Låter inte speciellt frestande. Jaja what ever. Den här julen ska jag fira hos mamma med lite släkt o så. Inte hela släkten, endast momo och moffa. Mamma väckte mig typ vid 9.. Suck, då skulle vi äta gröt och som alla andra år fick jag mandeln. Inte speciellt kul det heller, det man önskar sig slår aldrig in. Sen gick jag upp och la mig igen, sov en stund och sen kollade jag film. Nu ska jag ladda ner en till film för det känns som om jag kommer sitta här ett tag förstår ni. Väntar på att vi ska äta och sen öppna klappisar. Längtar dessutom till efterrätten, vet inte vad det är men mammsen hittar alltid på någo som kan göra mig till en fetknopp! Nu ska jag ladda ner film. God jul

tomten hälsade på utanför mitt fönster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0