längesen

Hej det var ett jävla bra tag sen, skolan har tagit över. Men vet ni en sak. Jag ska iallafall bli bättre på det här vettni, agnes vet jag inte, hon gör som hon vill. I morron har jag mitt sista prov så det är ju bra! efter det lovar jag att blogga mera. Hur som helst, den här veckan har vi elevensval typ. Idag har jag kollat på en film med Leonardo de caprio och han var utvecklingstörd typ, jätte pulli. Sen har jag bakat i 3 timmar, så nu är jag vet också. Fick till och med hem lite godsaker så ska väl trycka i mig det framför en film. Sen ska jag plugga. Seriöst. FML. orkar ej med mitt liv just nu. Nej nu ska jag gråta och kolla film, någon riktigt jävla cp störd film vill jag se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0