Julen är så jävla överskattad

Hej finisar. De var ett bra jävla tag sen alltså, men ja. Jag lever, ifall ni hade börjat tvivla på de liksom. Livet rullar, bokstavligt talat, rullar. Jag kommer inte behöva åka bil hem imorgon, utan jag kan använda mig själv och ba köra. För liksom vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram? Nej, ingen. Skulle inte tro de va. Hiheohehoh. Hur som havet. Orkar inte förklara vad som hänt i mitt liv under den tiden jag inte bloggat. Kan förklara kortfattat. Jag har kirrat mina betyg, inte världens bästa, nej. Men de had ejag ej förväntat mig. Uppnådde iallafall mina personliga mål för den här terminen. Vi har upplevt våran sista julmarknad i källbrink, den var mysig. Vi spenderade alla pengar på kebaben, standard för vår klass liksom. Fick även en komplimang av en polack utan tänder, nu är vi förlovade. Hihi. Sen har vi varit på julstrul, vår klass kom försent, lät under hela föreställningen och gick innan de var slut för att hinna äta på donken. Jag kommer på riktigt sakna vår tjockisklass. Jag har velat döda en person, eller 2. Cp 1 och cp 2. Min madre åkte till kanarieöna idag, och lämnade mig i kalla äckelsverige. Fett ob jaaaaaao. Annars då? Har firat min jul hos mina kussar i täby. De är alltid lika trevligt. Vi äter i stort sett stup i kvarten. Nu ska vi kolla på en film och mysa och bara umgås. Vet ni är avis, men jag kan inte klandra er. Aja, vi hörs kanske imorgon. Puss mina älsklingar och god jul♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0