ho-ho, fira jul med sean banan

Hej snyggingar, sitter hemma hos mig nu med frugan. Efter skolan drog vi till henne och pluggade, ja ni hörde rätt. På en fredag, vi pluggade i 2 timmar så hann iallafall en liten bit. Stolt över min fru också, va det ni också! när vi skulle hem till mig bestämde vi oss för att hoppa av bussen och gå hem till lukas, vi gjorde inte så mycket, lekte med hans hund som förövrigt bajsade inomhus, lilla snutten då är inte så gammal. Nu väntar vi på mat, vilket borde vara snart, hörde ett tjut nerefrån iallafall! fyfan vad jag längtar till maten. Ikväll kanske vi är med felicia, majlis och kanske lukas. Fast inget är säkert, om det skiter sig så åker vi ner till centrum och köper med oss godis och så och tjockar. Jag är sugen på ben&jerry så det blir nog ett inköp! kärlek ♥

sommar <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0