Hejdå 2011 och hej 2012

Hej på er finisar. Vet att det är dåligt med uppdatering nu för tiden, men ja. Ibland har man helt enkelt inte lust. Men idag tänkte jag bara göra ett inlägg, fast inte vilket som helst utan de sista inlägget för mig under hela 2011. De känns rätt så sjukt. Allting har gått så jävla snabbt. Tänk att imorgon när vi vaknar, eller ja ikväll efter 12slaget så är de 2012. De är fan sinnessjukt. Att det aldrig mer kommer bli 2011. Därför ska jag bara köra ikväll, sista dagen på hela jävla året ska bli bra och den ska spenderas med alla mina fina och massor fler. De här kommer bli toppen. Nu ska jag ringa mannen min och se hur de ligger till. Hoppas ni får en bra kväll. Gott nytt år på er babes♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0