Hatar denna fula jävla äckliga värld!

Fick höra idag av Ellet, att det är roligt att läsa våran blogg när hon är tpl för då känner vi medkänsla helt änkelt, eftersom vi nästan alltid är det. Så ellet... Kän medkänsla för mig nu för here we go.

Idag vaknade jag upp och vad ser man?! jo det ös-snöar. I det läget ville jag ta livet av mig. Ni som känner mig vet att jag hatar snö mest utav allt i världen. Juste nämnde jag att jag klev upp klockan kvart över 5 i morse?! Ni vill veta anledningen. Jag skulle vara i skolan klockan 7 för att jag och agnes skulle fixa lite saker OCH plugga engelska debatten. Jag var tvungen att gå till centrum, ah precis ni hörde rätt.. GÅ! + att det snöade.. Jag blev blöt och håret lockade sig, tro mig.. Jag grät påväg till skolan för jag var så arg. När vi skulle in i biblioteket klockan 7 på morgonen, skit duktiga som kämpat oss upp men trötta var bara förnamnet. Tror ni att det är någon jävla lärare som vill öppna det eller? nej det verkade ju onödigt. Dom tror vi ska riva ner hela skiten. Vad gick snätt när skolan skapades!? Vill ni veta en till sak!? Våran engelska debatt som vi i gruppen jobbat på så bra med, som vi redovisade idag. Det var bara vendela som fick Vg på den.. Tror ni jag ville slå ihjäl tomas då, tror ni det? då kan jag påpeka för er att det ville jag. Helvete vad arg jag var. Tårar i ögonen för typ 5e gången samma dag. När jag skulle hem så fick jag vänta på bussen en kvart, för efter min dag orkade jag inte gå en gång till! Nu ska jag gå och ducha och sedan sova och hoppas på jordensundergång medans jag slumrar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0