hata rubriker

Har precis ätit och nu äter jag pepparkakor. Har lyckats övertala mamma att jag inte ska behöva gå till skolan på fredag, men måste plugga lite granna då på saker som jag har till efter jullovet. Men det ska bli rätt nice, vara hemma helt själv och bara plugga, äta, kolla film. Låter toppen. Sen ska jag ju såklart vara med frugan min. Mitt liv börjar bli lite bättre, iallafall för stunden. Hade hur som helst, bild och "relationsbyrån" på elevens val idag. Det sög, fast bilden var behövlig, hann rätt långt. Relationsbyrån kunde kyssa arsel. Det sög. Höll ut i typ 2 timmar, men sen orkade jag inte mer så då knallade jag hem. I morron har jag julpyssel och matte... skit också. Funtar på att komma lite senare till skolan för då har jag bara julpyssel och vem klarar sig utan typ en timme med det när man ändå har 3 totalt.. Sen ska jag ha matte, ska kirra provet så jag är värd ett G åtminstonde, efter det slutar jag... Runt halv 4. Sug kuk. Då ska jag möta upp bror min och dessi, vi ska köpa klappisar. Jaja, nu ska jag glo film ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0