härmar emmamalmquist.blogg.se

Mitt 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?:
Ja det gjorde jag väl

2. Höll du några av dina nyårslöften?:
Nej det sket sig

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?:
Nej vore rätt hemskt i den här åldern

4. Dog någon som stod dig nära?:
Nej :)

5. Vilka länder besökte du?:
polen.....

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?:
Ja.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?:
oj ingen aning faktiskt.

8. Vad var din största framgång 2011?:
Vet inte riktigt, tror att det är att jag slutat bry mig om vad andra tycker och tänker. Försöker köra mitt egna race. Jag har nog lärt mig att stå upp för mig själv och inte visa mig som en svag person. Jag har dessutom lyckats helt ok i skolan, stolt över mig själv faktiskt, ibland.

9. Största misstaget?:
Slösa pengar

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?:
näe inget allvarligt

11. Bästa köpet?:
haha oj, inget jag lägger på minnet!

12. Vad spenderade du mest pengar på?:
mat..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?:
träffa nya vänner

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?:
good feeling, a7la mode, flyger fritt typ..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?:
fö r det mesta nog gladare men nu är jag inne i en jobbig period med mkt stress

16. Vad önskar du att du gjort mer?:
hantera mina humörsvängningar

17. Vad önskar du att du gjort mindre?:
tänkt på så mycket

18. Hur tillbringar du julen?: 
hemma hos mamma 

19. Blev du kär i år?:
ja, men det släppte jag

20. Favoritprogram på TV?:
the vampire diaries

21. Bästa boken du läste i år?:
GÖMDA

22. Största musikaliska upptäckten?: 
Ingen speciell, eminem står kvar längst in i hjärtat! <3 

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?:
ridläger

24. Något du önskade dig men inte fick?:
en miljon

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?:
förmodligen kompisar

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?:
Ja.

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?:
chill kläder men nu för tiden lite bättre

28. Vad fick dig att må bra?: 
musik!

29. Vilken kändis var du mest sugen på?:
eminem och ian

30. Vem saknade du?:
eh det vettefan

31. De bästa nya människorna du träffade?:
folk i myrängen och nytt i huddinge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0