Du ska veta att jag saknar dig

Tjo katter. Ville bara medela att jag lever, kling också. Vi lever, alltså. Men jag kan inte klandra er om ni skulle tro något annat eftersom vi bloggar som åsnor. Kan berätta lite om dagen iallafall. Jag vaknade imorse, fortfarande sjuk. Men när jag vaknade mådde jag tusen gånger bättre än igår, och var så jävla hyper så jag bestämde mig för att ta tag i mig själv och gå till skolan. De gjorde jag också, eller ja. Jag fick skjuts hihi, gå var för ansträngande. Hur som havet, jag tog mig dit och krigade mig genom dagen. Torsdagar är den jobbigaste dagen på hela jävla veckan. Men det var rätt chill idag. Jag skippade idrotten eftersom jag fortfarande är sjuk, men jag medverkade lite genom att dansa och sjunga eftersom vi för en gångs skull inte hade låtar från 50 talet. Så man liksom kunde dom, då äre klart de ska firas vettni. Jajjemänsan. Jaja, efter de slutade vi och då drog jag hem. Vid 5 blev jag hämtat av min limousin där mina fula vänner befann sig. Vi släpptes av vid min och mannens hemmaplan. ♥kebabtorget♥ Sen tog vi bussen till östra, och var på öppet hus. Från 7 till nu var vi där. Men det var så jävla sjukt fint. Jag gick in och var typ kär. Jag dog lite granna. Fan vad jag ska plugga säger jag bara, va gör vi? nu kör vi liksom. Aja, är som sagt hemma nu och helt d.ö.d. Imorgon äre fredag och jag ska fira med mina fina. Vi ska göra middag hos felicia, och ha jätte mysigt. Sen ska jag sova hos mannen min. Känns som de kommer bli a to the sbra. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova. Åh vad jag saknat min älskling idag hiehihiheihei♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0