dag 1 - om mig

Ska försöka få in saker ni kanske inte alls visste om mig. Jag heter Mathilda Kling och bor i huddinge jao. Jag är en väldigt glad person av mig. Förmodligen så ser alla inte den sidan av mig, utan ni ser min negativa sida. Tro mig det är inte mitt sanna jag. Men är inne i en jobbig period just nu. Jag tror att folk ser mig som en rätt svag person eftersom att jag undviker bråk och små tjafs rätt ofta. Där har ni i sånna fall fel. Anledningen till att jag inte bråkar och tjafsar är för jag vet att jag endast lever en gång, orkar inte bråka om töntiga tjejbråk under mitt liv. MEN.. går du över min gräns, så kan jag lova dig att du ska få ett helvete i livet, för då kommer jag njuta av att plåga dig. Jag har ett temperament jag själv inte kan styra över ibland, det är som om någon knäpper med fingrarna och vipps så är jag irriterad och tycker att allt är jobbigt. Jag har under 6 månader umgåts med agnes varje dag och varje helg typ. Klarar mig inte utan henne, så nu vet ni det. Jag är en person som tycker om att hjälpa folk som förtjänar det, jag försöker se till att mina vänner klarar sig i skolan och sånt. Tycker du att jag låter som en rätt negativ person? inte alls. Det är inte mitt riktiga jag. Jag älskar att skratta och hitta på olika saker. Folk som får mig att skratta och må riktigt bra, grattis. En guldbiljett rakt in i mitt hjärta. Min familj är mitt allt. Familjen räknar jag inte bara in pappa, mamma osv. Utan även vänner. Vänner är familjen du själv väljer. Jag sjunger konstant hela tiden och jag älskar att driva med folk. Att störa mig på folk borde jag vara experten själv på. Stör mig på nästan alla i hela världen mer eller mindre. Folk som tror jag är en dum blondin, ni kan kyssa mig i arslet och ställa er i skuggan av mitt framgångsrika ljus. Det fanns en tid då jag hade dåligt självförtroände och tyckte jag var dum i huvet och hela faderuttan. Tro mig. Så är det inte längre, jag har lärt mig att bygga upp mitt självförtroände och tycker inte alls jag är korkad längre. Jag erkänner. Matte är mitt svåraste ämne, så där känner jag mig rätt korkad. So är mitt bästa ämne men det tråkigaste. Jag vandrar omkring med mina 1,58 cm men låt dig inte luras av min längd, jag hittar alltid ett sätt att göra illa dig på om du är en dum idiot ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0